Forfatter
Tittel Visjon 2: markedsføring og ledelse 2. Lærebok
Medansvarlig
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Visjon 2 til fagfornyelsen (LK20) har som mål å gi elevene i programfaget markedsføring og ledelse 2 en praktisk tilnærming og forståelse av fagstoffet. Læreboka dekker alle kompetansemålene i faget, og bidrar til at elevene får utviklet evnen til kritisk tenkning ved bruk av reelle eksempler underveis i teksten. Ved å løse ulike oppgaver og caser knyttet til virkelige bedrifter, blir elevene trent i ulike måter å tilnærme seg problemstillinger som er viktig for å lykkes på eksamen. Det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling reflekteres i bruk av eksempler, teori og varierte oppgaver, og danner et bakteppe for Visjon. I Visjon 2 får elevene muligheten til å utvikle sine ferdigheter og fordype seg i fagets egenart. Fagstoffet er koblet til sentrale teorier som settes i sammenheng med relevante eksempler fra både inn- og utland. Det legges opp til at elevene skal drøfte og utforske etiske problemstillinger gjennom aktuelle eksempler, utfordringer og muligheter som er forankret i faget og som gjenspeiler den digitale hverdagen elevene lever i. I læreboka og på nett er det eksempler og læringsstier der elevene får arbeide både praktisk og utforskende ved å drøfte ulike problemstillinger, og de får muligheten til å utfolde seg kreativt faglig. Denne kombinasjonen gir elevene et godt utgangspunkt for å vurdere og forstå hvordan teori kan benyttes og fungerer i praksis, noe som også er viktig for eksamen. Nettsidene og læreboka utfyller hverandre, og gir elev og lærer en variert og inspirerende undervisning. På nettstedet finner lærer forslag til årsplaner, presentasjoner til bruk i timene, forslag til kapittel- og terminprøver med innleveringsoppgaver og underveisvurdering.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00003171nam 22003851 4500
*00136207
*008220124s2022 no ar 00nob 9
*015 $a150411696$bBokbasen AS
*019 $bl$dL
*020 $a978-82-02-75059-6$cNkr 805.00$bheftet
*025 $a9788202750596
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a658.8$zh$223/nor
*090 $cUTLÅN LÆREBØKER
*10010$aNørgaard, Per$d1948-$jNO$0(NO-TrBIB)90958023$8m
*24510$aVisjon 2$bmarkedsføring og ledelse 2$cPer Emil Nørgaard, Bengt Erik Olsen$pLærebok
*250 $a4 utgave, bokmål[utgave]
*260 $aOslo$bCappelen Damm$c[2022]
*300 $a306 sider$billustrasjoner$c26 cm
*520 $aVisjon 2 til fagfornyelsen (LK20) har som mål å gi elevene i programfaget markedsføring og ledelse 2 en praktisk tilnærming og forståelse av fagstoffet. Læreboka dekker alle kompetansemålene i faget, og bidrar til at elevene får utviklet evnen til kritisk tenkning ved bruk av reelle eksempler underveis i teksten. Ved å løse ulike oppgaver og caser knyttet til virkelige bedrifter, blir elevene trent i ulike måter å tilnærme seg problemstillinger som er viktig for å lykkes på eksamen. Det tverrfaglige temaet bærekraftig utvikling reflekteres i bruk av eksempler, teori og varierte oppgaver, og danner et bakteppe for Visjon. I Visjon 2 får elevene muligheten til å utvikle sine ferdigheter og fordype seg i fagets egenart. Fagstoffet er koblet til sentrale teorier som settes i sammenheng med relevante eksempler fra både inn- og utland. Det legges opp til at elevene skal drøfte og utforske etiske problemstillinger gjennom aktuelle eksempler, utfordringer og muligheter som er forankret i faget og som gjenspeiler den digitale hverdagen elevene lever i. I læreboka og på nett er det eksempler og læringsstier der elevene får arbeide både praktisk og utforskende ved å drøfte ulike problemstillinger, og de får muligheten til å utfolde seg kreativt faglig. Denne kombinasjonen gir elevene et godt utgangspunkt for å vurdere og forstå hvordan teori kan benyttes og fungerer i praksis, noe som også er viktig for eksamen. Nettsidene og læreboka utfyller hverandre, og gir elev og lærer en variert og inspirerende undervisning. På nettstedet finner lærer forslag til årsplaner, presentasjoner til bruk i timene, forslag til kapittel- og terminprøver med innleveringsoppgaver og underveisvurdering.
*650 0$aStudiespesialisering$1ST$2Udir$9nob
*650 0$aSpråk, samfunnsfag og økonomi vg3 $1STSSA3$2Udir$9nob
*650 0$aMarkedsføring og ledelse 2$1SAM3046$2Udir$9nob
*650 0$aVG3 $1VG3 $2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aGrunnbøker$16$2Bokbasen AS$9nob
*70010$aOlsen, Bengt Erik$d1965-$eforf.$jNO$0(NO-TrBIB)90789738$8m
*850 $aOVVS
*90010$aNørgaard, Per E.$zNørgaard, Per$jNO
*90010$aNørgaard, Per Emil$zNørgaard, Per$jNO
*90010$aOlsen, Bengt$zOlsen, Bengt Erik$jNO
*90010$aOlsen, Bengt E.$zOlsen, Bengt Erik$jNO
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening