Ole Vig videregående skole

Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Hylleplassering
  • 658.4 Hje
Eier
  • OVVS
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2018
Noter
  • 1. utg. 2009 med tittel: Markedsføring, organisasjon og ledelse Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettsider www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskolen i Hordaland.
ISBN
  • 978-82-450-2460-9
Tilgjengelige
  • 1/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002183nam  22002891  4500
*00136176
*008180515s2018    no     ar         00nob 9
*015  $a150294017$bBokbasen AS
*019  $bl
*020  $a978-82-450-2460-9$bh.
*025  $a9788245024609
*040  $aBokbasen AS
*0820 $a658.4$zh$223/nor
*090  $c658.4$dHje
*10010$aHjertnes, Frode$d1960-$jNO$0(NO-TrBIB)90126506$8m
*24510$aMarkedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet$cFrode Hjertnes
*250  $a3. utg.
*260  $aBergen$bFagbokforl.$c2018
*300  $a428 s.$bkol. ill.$c24 cm
*500  $a1. utg. 2009 med tittel: Markedsføring, organisasjon og ledelse
*520  $aDenne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettsider www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskolen i Hordaland.
*650 0$aMarkedsføring$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLedelse$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aOrganisasjon$2Bokbasen AS$9nob
*850  $aOVVS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Tilgjengelig Ole Vig vgs. Biblioteket658.4 Hje