Forfatter
Tittel Markedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet
Språk
Hylleplassering
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
Noter 1. utg. 2009 med tittel: Markedsføring, organisasjon og ledelse
Denne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettsider www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskolen i Hordaland.
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00002183nam 22002891 4500
*00136176
*008180515s2018 no ar 00nob 9
*015 $a150294017$bBokbasen AS
*019 $bl
*020 $a978-82-450-2460-9$bh.
*025 $a9788245024609
*040 $aBokbasen AS
*0820 $a658.4$zh$223/nor
*090 $c658.4$dHje
*10010$aHjertnes, Frode$d1960-$jNO$0(NO-TrBIB)90126506$8m
*24510$aMarkedsføring, organisasjon og ledelse for LØM-emnet$cFrode Hjertnes
*250 $a3. utg.
*260 $aBergen$bFagbokforl.$c2018
*300 $a428 s.$bkol. ill.$c24 cm
*500 $a1. utg. 2009 med tittel: Markedsføring, organisasjon og ledelse
*520 $aDenne boken dekker markedsføringsledelse, organisasjon og ledelse innenfor LØM-emnet ved fagskolene. En egen lærebok dekker økonomistyringsdelen. Bøkene har som felles siktemål å øve opp studentenes evne til å treffe gode beslutninger for bedriften med hensyn til intern ledelse og økonomistyring og ekstern tilpasning til ønsker og behov i markedet. Et gjennomgående trekk ved fremstillingen er hvordan eksterne krav og forventninger i markedet påvirker den interne styringen av foretaket. Fremstillingen har for øvrig et generelt preg, og eksemplene er hentet fra mange ulike bransjer og virksomheter. Problemstillingene som drøftes i denne boken, er først og fremst av administrativ og markedsføringsmessig karakter, blant annet hvilke kundegrupper bedriften under gitte omstendigheter bør satse på, hvordan ulike markedsføringsvirkemidler kan brukes for å få best mulig gjennomslag i markedet, hvordan virksomheten i gitte situasjoner bør organiseres og ledes, og hvordan rekruttere og motivere medarbeidere. Læreboken inneholder kontrollspørsmål, egentrenings- og caseoppgaver. Løsningsforslag og annen relevant informasjon finnes på bokens nettsider www.fagbokforlaget.no/lom Frode Hjertnes underviser i LØM-emnet ved Fagskolen i Hordaland.
*650 0$aMarkedsføring$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aLedelse$2Bokbasen AS$9nob
*650 0$aOrganisasjon$2Bokbasen AS$9nob
*850 $aOVVS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening