Forfatter
Tittel Gnistrende undervisning: håndbok i klasseledelse og undervisningsdesign
Språk
Hylleplassering
Klassifikasjon
Emne
År
Noter Veien til en tilpasset opplæring for alle elever går via god klasseledelse , skriver Jørgen Moltubak. Gjennom teori, praktiske eksempler og oppgaver drøfter han tidskontroll, oppmerksomhetsstyring, motivasjon, lærerens autoritet og utstråling og andre temaer som er viktige for enhver klasseleder. Stoffet visualiseres ved hjelp av eksempler fra film og litteratur. Hva kan skikkelser som Elias Rukla og Ask Burlefot fortelle oss om kjedsomhet og engasjement i skolen? Og hvorfor kommer læreren Marianne i tv-serien Kongsvik ungdomsskole alltid til kort i møtet med elevene sine? Boken er rettet mot lærerstudenter, nyutdannede og erfarne lærere som ønsker å videreutvikle seg som klasseledere.
Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
ISBN
Tilgjengelige
Venteliste
*00001837nam 2200289 4500
*000 n
*00128412
*008150224 a 00nob 2
*015 $a0427565$bBIBBI
*015 $a10263321$bBibliofilID
*019 $bl
*020 $a978-82-05-47875-6$bh.$cNkr 389.00
*035 $a1688440
*08231$a371.102$zh$25
*096 $a371.102 Mol
*100 0$aMoltubak, Jørgen Dalmo$d1972-$jn.
*24510$aGnistrende undervisning$bhåndbok i klasseledelse og undervisningsdesign$cJørgen Moltubak
*260 $aOslo$bGyldendal akademisk$c2015
*300 $a272 s.$bfig.
*505 $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter, register
*520 $aVeien til en tilpasset opplæring for alle elever går via god klasseledelse , skriver Jørgen Moltubak. Gjennom teori, praktiske eksempler og oppgaver drøfter han tidskontroll, oppmerksomhetsstyring, motivasjon, lærerens autoritet og utstråling og andre temaer som er viktige for enhver klasseleder. Stoffet visualiseres ved hjelp av eksempler fra film og litteratur. Hva kan skikkelser som Elias Rukla og Ask Burlefot fortelle oss om kjedsomhet og engasjement i skolen? Og hvorfor kommer læreren Marianne i tv-serien Kongsvik ungdomsskole alltid til kort i møtet med elevene sine? Boken er rettet mot lærerstudenter, nyutdannede og erfarne lærere som ønsker å videreutvikle seg som klasseledere.
*650 1$aKlasseledelse $0undervisning$1371.102$4d5
*699 1$aKlasseledelse $0undervisning$1371.102$2BS
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening